Cryolipolyse | Cryolipide

Vet verwijderen zonder operatie?

Cryolipolyse – Uniek in Nederland

De cryolipolyse behandeling (in de volksmond: bevriezen van vetcellen) is een ware hype. Dit is een methode voor vetverwijdering zonder operatie. Diverse landen als China, Japan en Italië overspoelen de Nederlandse markt met goedkope apparaten. Finesse Bodyline Clinic werkt uitsluitend met professionele medische apparatuur. De KryoKontur is de verbeterde versie van de huidige apparaten. Deze is medisch verantwoord en geheel veilig. Met de Kryokontur kunnen wij een groter gebied in één keer behandelen. Bovendien is de temperatuur van 2 graden boven nul exact in te stellen. Hierdoor zijn er geen complicaties als blaarvorming en bevriezingsverschijnselen, die met de huidige apparaten regelmatig voorkomen.

Cryolipolyse (cryolipide) is een pijnvrije methode om lokale vetcellen te laten verdwijnen. Het werkt door middel van het koelen van ongewenste vetcellen, bijvoorbeeld voor een buikcorrectie zonder operatie. Er is geen pijn mee gemoeid omdat de koeling tevens een verdovend effect heeft. De koeltechnologie maakt het bij uitstek mogelijk om deze methode toe te passen op de buik en op deze wijze een liposuctie te doen zonder operatie.
Prijzen op aanvraag.

De Kryokonturbehandeling

Gelijkmatige koeling tot 2 graden boven nul, geeft een optimaal vetreducerend resultaat zonder huidbeschadigingen. De behandeling duurt 70 minuten. Hierna komt het proces op gang. Het optimale eindresultaat is zichtbaar na 3-4 maanden.

cryo1