Onze innovatieve behandelmethodes

Bij Finesse Medical Center bieden we behandelmethodes aan voor de meeste problemen, zonder operatie en lastige herstelperiode! Kies hieronder het gebied waar u meer informatie over wilt krijgen, en lees over onze effectieve behandelingen.

Home/Behandelmethodes

Pijnbestrijdingsmethode

Liebscher&Bracht

Liebscher&Bracht is ontwikkeld voor mensen die moeilijk bewegen en beperkt zijn door pijnklachten. Door beter te leren bewegen verdwijnen de pijnklachten en wordt een mens fitter en gezonder.

Gezichtsbehandeling

Ultherapie

Een operatie is een optie maar nu is er Ultherapie, een niet invasieve ultrageluid behandeling om de effecten van tijd en zwaartekracht op uw huid tegen te gaan.

Incontinentie behandeling

IncoFin

Urineverlies komt veel voor en gebeurt altijd op onaangename momenten. Onze nieuwste innovatie de IncoFin® lost dit probleem op met magnetische stimulatie van de bekkenbodemspieren.

Lichaamscorrectie

Ultrashape

De UltraShape is ontworpen om mensen met een middelmatig overgewicht te behandelen en om hardnekkige probleemzones te verwijderen.

Artrose behandeling

ArtroFin

De behandeling maakt het mogelijk om operaties uit te stellen of zelfs te voorkomen. Kraakbeenslijtage kan worden hersteld met uw lichaamseigen stoffen die bij u worden geïnjecteerd in combinatie met bewegingsoefeningen voor thuis.

Huidverbetering

VelaShape III

VelaShape III is een unieke behandeling die de huid verstevigt en cellulite vermindert.

Pijnbestrijdingsmethode

Liebscher&Bracht

Gezichtsbehandeling

Ultherapie

Incontinentie behandeling

IncoFin

Lichaamscorrectie

Ultrashape

Artrose behandeling

ArtroFin

Huidverbetering

VelaShape III

Waarom eerst een diagnose?

Uw probleemzone is niet vanzelf ontstaan. De kracht van onze behandelingen zit in het onderzoeken en het behandelen van de oorzaken.